Tothom que ha volgut cantar ho ha pogut fer aquest dijous a l'escenari de la Plaça de Catalunya amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Música.
L'acte serveix per commemorar el Dia de la Música, una festa internacional, que es celebra cada 21 de juny, amb l'inici de l'estiu. Ha estat organitzat, amb la col.laboració de l' Ajuntament de Roses, per l'entitat Empordà Music, que te com a objectiu principal fomentar la creació i la difusió de la música emergent i de la consolidada sense cap preferència d'estils i tendències.
Jordi Rubau, encarregat de l'organitació, ha destacat l'acte festiu i alhora reivindicatiu, valorant molt positivament la predisposició dels grups i músics que hi han participat, així com del públic assistent.
Intervencions esporàdiques de diferents cantants, que en molts casos era la primera vegada que pujaven a un escenari, i les actuacions totalment voluntàries i gratuïtes dels grups Àngels del Rock, Blue Popcorn, Elles, Eslabón Perdido, Glòria Swing, Jordi Rubau, Little Sicks, Mario Carva, Marta Arrey, Paco Losada, Pol, Rapper's Car, Souad, Samuel Arderiu, Selena Duet i Wonder Dicks han amenitzat durant ben entrada la nit a rosincs i turistes que s'han apropat a la Plaça de Catalunya.
GALERIA D'IMATGES
- Afegeix un comentari nou
- 588 lectures



























