Tax Assesoria t’informa de les novetats fiscals i laborals

 Peixos Marpla

 Tic Roses Disseny Web Girona

 

La nova escola Montserrat Vayreda podria començar-se a construir al Novembre

ALT EMPORDÀ
Guia de Roses, La nova escola Montserrat Vayreda podria començar-se a construir al Novembre
06/08/2012 - 17:53

Segons declaracions de la regidora d'educació de l'Ajuntament de Roses, Silvia Useros a aquest mitjà, la construcció de la nova escola del Montserrat Vayreda podria començar el proper més de Novembre.

Després de que l'empresa encarregada del projecte (GISA) confirmes directament a la regidora la licitació del projecte des de el passat 18 de juliol amb un termini d'execució de quatre mesos i un cost total de 371.000 euros, ara només queda esperar la confirmació del projecte per a que les obres del nou centre puguin tirar endavant amb un cost total de 4 milions d'euros.

L'Actual escola Montserrat Vayreda fa 7 anys que és troba en funcionament ubicada en mòduls prefabricats i ha estat una de les 2 úniques escoles que tiraran endavant el seu projecte a tot Catalunya, després de que el Departament d' Ensenyament considerés la situació com a prioritària.