En aquest dies l'Associació Rosinca de Festes (AROFES) és troba immersa en la preparació i coordinació del Pessebre Vivent de Roses que és durà a terme el dia 1 de gener de 2012 a La Ciutadella de Roses.
L'Edició d'enguany comptarà amb un canvi significatiu en el seu recorregut que és doblarà tant en espai com en nombre de participants.
Ja fa dies que la brigada municipal de l'Ajuntament de Roses està realitzant les tasques de neteja i arranjament del recinte a més de la instal.lació de l'enllumenat i els sistemes de seguretat que composaran el nou recorregut.
L´Hora d´obertura de portes serà a les 18 h i el preu de l'entrada serà de 2€ per persona, excepte els nens i nenes fins a 12 anys que tindran l'entrada gratuïta.
Tothom que hi vulgui participar en aquesta edició tant especial és pot adreçar a la drogueria Diamar, situada al càrrec Cap Norfeu nº 18 de Roses o bé trucar als tels. 972.25.73.78 o al 671.758.983.
Organitza: AROFES / Col.labora: Ajuntament de Roses
- Afegeix un comentari nou
- 561 lectures






Estic tornant de Madrid, dalt de l'AVE, i aprofito per encoratjar tothom que tingui ganes de col.laborar en alguna cosa maca i positiva per a Roses, que s'apunti a fer el Pessebre Vivent de la Ciutadella de Roses, en pocs anys serà un dels més macos de Roses.
AROFES i tots Roses us donen les grà cies.
BON NADAL i BON ANY 2012!!!