Diseny web Disseny gràfic solucions publicitat ajuda emprenedors

La derrota de l´AE Roses, la golejada del Base i el trionf del TKD Joan´s, el més destacat del cap de setmana esportiu

BUTLLETI13PETIT.gif
01/03/2010 - 00:50

Mal resultat el d´ahir diumenge de l´AE Roses davant l´Abadessenc (0-1), els rosincs, en un mal partit  no van poder guanyar i així sortir de la cua de la classificació. Tant la directiva com el cós tècnic i jugadors havien posat moltes esperances en aquest partit després de la victoria la setmana passada davant el Bisbalenc, la cara de la moneda pel club és el joc dels Juvenils que van guanyar 5 a 1 al Vilafant, i el passat dimecres en partit aplaçat van derrotar al Perelada 4 a 1.

El Base apallissa al Portbou 10 a 1 amb hat trick de Jaouad Boujemai i s´afiança en la segona plaça de la classificació, els de Toni Ferrer van aprofitar l´empat de l´Esplais a Sant Pere (1-1) per distanciar-se 4 punts dels Castellonins. L´equip de tercera esgarrapa un punt al difícil camp de la Marca de L´Ham.
L´Al Wifak, guanya al Cistella 4 a 1, i no afluixa davant l´Empuriabrava que també guanya el seu partit davant el Pont de Molins (5 a 2).
El Sala Roses fa justícia i guanya al seu màxim rival Sant Julià per 5 a 8, el SOTS-25 del Club de basquet descansa aquesta jornada i el Sènior del Club Handbol Joventut perd el seu partit a la pista del Sant Miquel.
El TKD Joan´s, com ja ens té acostumats, allà on va triomfa, i aquest dissabte al Campionat de Taekwondo Ciutat de Banyoles ha aconseguit proclamar-se tercer per equips, aconseguint 4 medalles d´or i una de plata.
TOTS ELS RESULTATS FENT CLIC AQUÍ

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
  • Les adreces de pàgines web i de correu electrònic es tornen automàticament en enllaços.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Més informació sobre opcions de format

CAPTCHA
Aquesta verificació es per demostrar que realment ets humà.
5 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.